מיקרודוזינג: מנות קטנות של LSD יכולות לעשות לך טוב

הריטלין החדש? מנות קטנות במיוחד של LSD לארוחת בוקר יכולות לעשות אותך חזק יותר, יעיל יותר ובאופן כללי בעל הרגשה טובה יותר – כך לדבריו של ד”ר ג’יימס פדימן, שחקר את תופעת ה’מיקרו-דוזינג’ והגיע למסקנות מעניינות ביותר. “מיקרודוזינג של LSD היה יכול להיות הריטלין החדש אם לא היתה דעה קדומה כה רעה כלפיו,” הוא אומר.

המונח LSD מעלה בקרב מרבית הציבור חששות לא קטנים וגם אלו הרגילים להתנסות בחומר יספרו על חוויות פסיכדליות שלא מהעולם הזה, כך שבין אם אתם מדמיינים הזיות מפחידות ששמעתם עליהן בשיעורי החינוך בבית הספר, או נזכרים באיזה טריפ טוב שחוויתם בעצמכם בפסטיבל כזה או אחר, התמונה הכללית שקופצת לראש היא של אבדן שליטה (חלקי לפחות) וכניסה לתחושת “היי” שבהחלט מוציאה אתכם מהמציאות לכמה שעות.

ד"ר ג'יימס פדימן - אבי המיקרודוזינג
ד”ר ג’יימס פדימן – אבי המיקרודוזינג

אבל על שעות נוספות בעבודה חשבתם?

אבי ה’מיקרודוזינג’

בשנות השישים, לפני כל תקנות הסמים המחמירות של היום, עמלו חוקרים רבים על מחקר בתחום הסמים הפסיכדליים, עם דגש מיוחד על LSD. אחד החוקרים המובילים בתחום היה ד”ר ג’יימס פדימן, אשר נחשב לפורץ דרך בקהילה המדעית כולה. ד”ר פדימן עסק כל חייו במחקר סמים פסיכדליים וערך מאות ניסויים פורצי דרך ב-LSD עד להוצאתו מהחוק, בשנת 1966. לאחר מכן הוא פרש ממחקרו ועבר לחיות חיים שקטים. אחרי חמישה עשורים של דממת אלחוט, פרסם בשנת 2010 פדימן את ספרו “המדריך השלם לעולם הפסיכדליה“.

הספר, אשר נחשב לאבן דרך משמעותית במחקר המדעי בתחום הפסיכדליה (וניתן לרכישה באמאזון), מכיל את כל מה שרציתם לדעת על LSD ולא ידעתם את מי לשאול. החל מהוראות מפורטות על כמה לקחת, איפה ועם מי, דרך תאוריות על עולם התת-מודע, ועד ציורים צבעוניים של הזיות נפוצות. כמו כן כלל פדימן הסברים מפורטים על מגוון השימושים השונים בסם למטרות הגברת הרוחניות והיצירתיות.

בספר פתח פדימן לראשונה שער לעולם חדש שטרם נחקר על ידי המדע המודרני: מיקרודוזינג – מיקרו (קטן) דוזינג (מינון). לדבריו של ד”ר פדימן, צריכת LSD במנות קטנות במיוחד, יכולה לעשות לכם רק טוב בחיים.

גם זה בטח יעניין אותך

מה וכמה זה ‘מיקרודוזינג’?

אז קודם כל מה זה מיקרו דוזינג? מדובר בצריכת מנות מזעריות של LSD אשר אמורות להשפיע על הגוף והמוח לטובה, מבלי לגרום לתחושת “היי”, הזיות ושאר ירקות. כדי לסבר את האוזן, אם תרצו לצאת לחוויה פסיכדלית עמוקה ומלאה, המנה ה”מומלצת” עבורכם היא 400 מיקרוגרם, כאשר גם 200 יספיקו כדי לצאת למסע נפשי ואפילו 100 ישלחו אתכם למציאות מעט אחרת.

כשאומרים מיקרודוזינג, מדובר על מנה של בין 10 ל-15 מיקרוגרם, בקושי עשירית מהרגיל. כאשר המנה הנצרכת בכל פעם היא כה קטנה, האפקט המתלווה אליה אינו משפיע לרעה על היכולת לבצע מטלות יומיומיות בהצלחה, ולמעשה, על פי פדימן, מיקרו-דוזינג של LSD יכול לתרום לשגרת היום יום שלכם בתחומים שלא העליתם על דעתכם, כולל ספורט, עבודה והרגשה כללית טובה יותר.

מיקרודוזינג של LSD

החל משנת 2010 החל פדימן להתמקד במחקר תופעת המיקרו דוזינג והשפעותיה, אך בשל אי חוקיותו של הסם הוא נאלץ להתבסס על מתנדבים אשר פיקחו בעצמם על הכמויות הנצרכות והעבירו אליו את המידע שנצטבר. את התוצאות המעניינות הוא חשף בוועידת הסמים הפסיכדליים “אופקים” שנערכה באוקטובר 2011 בניו יורק.

“שיתנו לנו לחקור”

“מיקרודוזינג הוא עולם חדש שנפתח בפנינו בשנה האחרונה,” אמר פדימן בפתיחת נאומו. “רבים מהמתנדבים מדווחים על שיפור משמעותי באיכות החיים, ריכוז גבוה לאורך זמן ממושך יותר, סיבולת גבוהה יותר באימונים ספורטיביים ובאופן כללי על הרגשה טובה שמלווה אותם לאורך כל היום. למעשה, מיקרודוזינג של LSD היה יכול להיות הריטלין החדש, אם לא היתה דעה קדומה כה רעה כלפיו.”

נכון להיום התוצאות אין חד משמעיות מכיוון שאף מעבדה ממשלתית לא ששה לפנות מקום ותקציב לסמים בלתי חוקיים ולפיכך המחקר כולו מורכב ממתנדבים. עם זאת, התופעה שהספיקה מאז לשטוף את הרשת כבר זכתה לפורום משלה באתר הפופולרי ReddIt ומעסיקה עשרות אלפי גולשים בתיעוד עצמאי בבלוגים ושיתוף חוויות אישיות. בראיון לאתר החדשות AlterNet אמר ד”ר פדימן כי “אני ועמיתיי מחכים לרגע שבו הממשלה תעז לתת לנו לחקור ולחשוף את העולם כולו לשימוש המדהים הזה ב-LSD”.

מקור מקור

ראו עוד:
סמים – מה הם עושים לנו (כל העובדות)
מכסחי המיתוסים: 4 שקרים נפוצים על LSD
מדריך: כיצד נטפל בטריפ רע
צפו: כך פסיכדליה יכולה להציל את חייכם

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר